Snelle en veilige levering
30 dagen retourneren en ruilen
Live chat klantenservice

Veelgestelde vragen - en onze antwoorden

Komt mijn Abelstedt pakketje verpakt aan?

Alle aankopen op abelstedt.nl komen aan in de kenmerkende Abelstedt Blue Box, gebonden met een wit satijnen lint en vergezeld van onze beroemde reistas.

Waar is het hoofdkantoor van Abelstedt gevestigd?

Het hoofdkantoor van Abelstedt is gevestigd in hartje Kopenhagen in Denemarken. Lees meer over ons hoofdkantoor.

Is het veilig om te bestellen op abelstedt.nl?

Absoluut! Wij maken gebruik van de beste encryptietechnologieën bij het verzenden en ontvangen van klantgegevens die worden uitgewisseld met de server van onze site.

Heeft Abelstedt een fysieke winkel of showroom die men kan bezoeken?

Abelstedt biedt een gepersonaliseerde service aan via alle retailers. Vind hier de lijst van de winkeliers.

Biedt Abelstedt resizing of speciale maten aan?

Wij bieden speciale maten aan op alle Abelstedt diamant- en edelsteenringen. Voor speciale maten sieraden van andere materialen kun je contact met ons opnemen met je verzoek.

Biedt Abelstedt maatwerk?

Wij bieden speciale ontwerpen aan als er minimaal één van de volgende materialen wordt gebruikt: goud, witgoud, diamanten en/of edelstenen.

Neem contact met ons op met je verzoek en vergeet niet je wensen toe te voegen (bijv. foto's, gedetailleerde beschrijving enz.).

Is graveren mogelijk via abelstedt.nl?

Abelstedt biedt gratis gravures aan op alle juwelen uit de diamant- en edelsteencollecties. Wij bieden geen gravures aan op sieraden van andere materialen.

Wanneer ik het contactformulier gebruik, hoelang duurt het dan voordat ik antwoord krijg?

Wij streven ernaar om alle vragen binnen 2 uur te beantwoorden, ook in het weekend. Ga naar onze contactpagina.

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

We streven ernaar om alle bestellingen binnen 2 werkdagen na het plaatsen van de bestelling te verzenden. Houd rekening met 0-2 werkdagen om je verzendingsbevestiging en volginformatie te ontvangen. De verzendtijd is afhankelijk van het verzendadres en het land en wordt getoond bij het afrekenen.

Moet ik invoerrechten, belastingen of andere heffingen betalen voor mijn aankoop?

Aangezien de douane, belastingen en heffingen verschillen tussen de verschillende landen en staten, moet je contact opnemen met het plaatselijke douanekantoor voor een exacte prijsopgave. Alle aankopen van Abelstedt worden verzonden vanuit ons hoofdkantoor in Kopenhagen, Denemarken, zodat EU-burgers geen invoerrechten hoeven te betalen. Verzendkosten en belastingen worden niet terugbetaald voor pakketten die worden geweigerd vanwege kosten die door de lokale overheid in rekening worden gebracht.

Hoe kan ik mijn sieraden terugsturen voor een terugbetaling of voor een andere maat?

Volg de onderstaande instructies:

  • Download hier ons retourformulier.
  • Print het formulier uit en vul de informatie in.
  • Voeg het formulier bij het te repareren artikel.
  • Stuur het artikel en het formulier via een verzekerde verzendmethode naar:

Abelstedt ApS
Finsensvej 4F, 2.7
2000 Frederiksberg
Denmark

Lees meer op onze Levering & Retouren pagina.

Hoelang duurt het voordat ik informatie over mijn pakket ontvang als ik het retourneer voor een terugbetaling of om een maat om te ruilen?

Geef ons tot 3 dagen na ontvangst van je pakketje. Je ontvangt een e-mail van ons of van de transporteur wanneer het pakket in behandeling wordt genomen.

Lees meer op onze Levering & Retouren pagina.

Kan ik een artikel met gravure retourneren?

Nee, gegraveerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd voor een terugbetaling of omruiling.

Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik spijt heb van mijn aankoop?

Alle aankopen van niet-gepersonaliseerde artikelen op abelstedt.com kunnen binnen 30 dagen worden geretourneerd of geruild. Tijdens het vakantieseizoen bieden wij een uitgebreid retourbeleid aan.

Dit is afhankelijk van de staat van het product. Als de gebruiker het product niet op een dusdanige manier heeft gedragen dat de waarde ervan afneemt, is het mogelijk om het geld terug te krijgen. Zie meer over de retourvoorwaarden op onze Levering & Retouren pagina.

Hoe kan ik een artikel laten repareren?

Wij repareren artikelen die door Abelstedt zijn gemaakt. Als je artikel bij een Abelstedt-dealer is gekocht, breng het dan naar de dichtstbijzijnde winkel. Als het artikel wordt gekocht via de officiële Abelstedt online winkel, stuur ons het artikel dan per post. Als je ervoor kiest om je artikel via de post te versturen, volg dan de onderstaande instructies:

  1. Download hier ons retourformulier.
  2. Print het formulier uit en vul de informatie in.
  3. Voeg het formulier bij het te repareren artikel.
  4. Stuur het artikel en het formulier via een verzekerde verzendmethode naar:

Abelstedt ApS
Finsensvej 4F, 2.7
2000 Frederiksberg
Denmark

Na ontvangst van je pakket beginnen we het item te behandelen, denk daarbij aan het reinigen en polijsten van het item.

Geef ons 7 dagen de tijd na ontvangst van je pakket om eraan te werken. Je ontvangt een e-mail van ons of van de transporteur wanneer het item klaar is om naar je teruggestuurd te worden.

Hoe verzorg ik mijn sieraden?

Lees onze twee Abelstedt Stories over het reinigen en verzorgen van je sieraden.

Staat uw vraag er niet bij?

Neem contact op

Win een cadeaubon van €300
Elke maand geven we een geluksvogel van Abelstedt Clubleden een cadeautje. Schrijf je hieronder in om automatisch mee te doen aan de loting.
Nee, dank u wel